فساد جنسی در کلیسای آلمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 73
نویسنده : محمد

کلیسای کاتولیک آلمان روز سه شنبه به دلیل سوء استفاده جنسی کشیشان از هزاران کودک، عذرخواهی کرد و وعده حل این مشکل را داد.

این عذرخواهی پس از آن مطرح شده است که گزارشی درباره آزار جنسی کودکان توسط کلیسا، منتشر شد که نشان می‌دهد در طول چندین دهه از زمان جنگ جهانی دوم تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۶۰۰ کودک مورد آزار جنسی کشیشان قرار گرفته اند.

راینهارت مارکس، کاردینال شهر مونیخ و رئیس «مجمع کنفرانس اسقف‌های آلمان» گفت که وی «برای تمام اشتباهات و رنج‌هایی» که کلیسای کاتولیک باعث شده است عذرخواهی می کند. او گفته است که از این ماجرا احساس شرم می کند.

راینهارت مارکس همچنین افزوده است: «آزار جنسی جنایت است و عاملان آن باید تنبیه شوند.» او همچنین اظهار تاسف کرد که کلیسا برای مدت طولانی‌ایی چشمش را بر این موضوع بسته و آنرا انکار کرده است.

گزارش پژوهشی ۳۵۶ صفحه‌ای که محتوای آن در اواسط سپتامبر به رسانه‌ها درز پیدا کرد نشان می دهد که دست کم ۳۶۷۷ کودک بین سالهای ۱۹۴۶ تا ۲۰۱۴ که بیشترشان پسر بچه‌هایی با حداقل ۱۳ سال سن بوده‌اند توسط دست کم ۱۶۷۰ کشیش مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

https://fa.euronews.com/2018/09/25/germany-head-catholic-church-apologised-after-report-found-thousands-children-sexually

 





:: موضوعات مرتبط: مسیحیت , ,
:: برچسب‌ها: مسیحیت , بدعت , شریعت , فساد جنسی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تا ملکوت و آدرس tamalakoot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 12591
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com