محبت مشروط در مسیحیت !؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 94
نویسنده : محمد

در مسیحیت تبشیری مبلغان مسیحی برآنند تا برای جذب افراد به دین خود دست به هر تحریفی بزنند و در این راستا ادعا می کنند که دین آنها فقط محبت است و خداوند در آیین آنها بسیار مهربان و بدور از خشم غضب است!

 ما فقط برای اینکه دروغگویی این مبلغان را نشان دهیم گوشه ای از معنای محبت را در کتاب مقدس نگارش می‌کنیم. حتی در متون مورد قبول آنها نیز محبت خداوند دارای شرایطی است و برای هر فردی نیست.


 تثنیه 7: 12 «اگر شما به این احکام توجّه کنید و از آنها به دقّت پیروی نمایید، خداوند خدایتان، محبّت پایدار خود را به شما نشان میدهد و به پیمانی که از روی محبّت پایدار با اجداد شما بسته است، وفا میکند.»در این بند به وضوح آثار محبت در کتاب مقدس برای افرادی است که احکام کتاب مقدس را رعایت می کنند نه برای عموم مردم! و خشم نقطه عکس این بند است.

 اعداد 14: 18 من، خداوند به آسانی خشمگین نمیشوم و محبّت من بیپایان است و به شما وفادار هستم و گناهان شما را میبخشم، امّا گناه را بدون سزا نمیگذارم. به خاطر گناه پدران، فرزندانشان را تا نسل سوم و چهارم جزا میدهم.

 لوقا فصل شانزده آیه سیزده
«هیچ خدمتکاری نمی‌تواند دو ارباب را خدمت کند، زیرا یا از یکی نفرت دارد و به دیگری محبت می‌کند و یا به یکی دل می‌بندد و دیگری را پست می‌شمارد. شما نیز نمی‌توانید هم بنده خدا باشید و هم بنده پول!» در این بند هم باز اثرات رفتار خدا فقط برای ایمانداران است.





:: موضوعات مرتبط: مسیحیت , ,
:: برچسب‌ها: اسلام , مسیحیت , تمدن , قران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تا ملکوت و آدرس tamalakoot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 12549
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com